lördag 10 november 2012

Dagens reflektion...


Ja jag är ju en riktig nörd när det gäller att lyssna på texter istället för att lyssna på låten. Därav denna reflektion....

Jennifer Hudson & Ne-Yo – Think Like A Man featuring Rick Ross

 But in love, love, love
You gotta act like a woman and think like a man
But in love, love, love
You gotta act like a woman and think like a man.


Ja det borde ju inte vara så svårt. Män tänker ju inte. Fasen vad skönt. Oj nu generaliserade jag visst väldigt. Jag gör gärna det. Men till saken hör att jag faktiskt är så otroligt på riktigt fascinerad och rentav avundsjuk på de män (och kvinnor också för den delen) som inte tänker i närheten av så mycket som jag gör. Lär mig. 
Så alltså nästa mål:
*träna på att tänka som en man, det vill säga inte tänka särskilt mycket.
samt att...
* act like a woman. Kanske glömmer bort det lite ibland.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar